makeupholic

Since a few month, I travel a lot by train. So I had to invent makeup, which will be fast and light to wear. And here it is!

 

Bourjois Radiance Reveal concealer - 01ivory

This makeup is really simple. That’s only a few steps, but I love doing this because it’s really glowy and fresh.  So first I put my concealer under my eye, sometimes before that, I put on also my foundation but it rather not happened. Then I set my face with powder, that’a really important step for me because my skin is really oily. Sometimes I put some brown eyeshadow on my lid, but not often, and finally mascara. The last two steps are my favorites – brow and obviously highlighter, a lot of highlighter. 😉 And that’s everything!


Od kilku miesięcy bardzo często podróżuję pociągiem. Łączy się to między innymi z tym, że musiałam wymyslić makijaż, który będzie mi odpowiadał, będzie lekki i szybki w wykonaniu. Nawet nie wiecie jakie to trudne! Ale po kilku próbach, w końcu jestem zadowolona z efektu końcowego, a moja cera nie męczy się nadmiarem kosmetyków.

Jest to naprawdę bardzo prosty makijaż, składa się tylko z kilku kroków. Zaczynamy od korektora pod oczy, czasami nakładam jeszcze podkład, ale zdarza się to bardzo rzadko. Następnie utrwalam korektor pudrem sypkim, u mnie jest to bardzo ważny krok, ze względu na moją tłustą cerę. Czasami podkreślam załamanie oka brązowym cieniem, ale raczej z tego rezygnuję i stawiam tylko na tusz do rzęs. Ostatnie kroki to moje ulubione. 🙂 Brwi i rozświetlacz to coś co ostatnio pokochałam. I to wszystko, makijaz gotowy!

How looks your daily makeup?
Leave a comment, please.

Love,Lynn

Zwykły wpis

Skomentuj

