stylegraphy

Hey everybody! Yes, it’s songs lyrics. 😊 Because of the weather, I couldn’t take photos of my outfits of this week, and also to this post. But I made some graphic outfits.. you know what I mean. I think that this is a good idea for this kinda post when I couldn’t take photos. Ugh.. I said this second time. OKaay… so today I am gonna show you some outfits inspired by Elle Fanning.


Okay, a więc, jeśli śledzicie mnie na Snapchacie to wiecie, że pogoda w tym tygodniu mi nie sprzyjała, a mam niestety ograniczony czas do robienia zdjęć ze względu na studia. Ale stwierdziłam, ze post tak czy tak się ukaże, a moje stylizacje zastąpię te stworzonymi na Polyvore. Uwielbiam tą stronkę, ze względu na to, że mam tam dostępne niemal wszystkie ubrania z całego świata. Pozwala mi to stworzyć stylizację dokładnie taką jaką chcę, co czasami jest trudne do odtworzenia na żywo. Także, dzisiaj zapraszam do stylegraphy poświęcone Elle Fanning.

photos: Pinterest

l (1)

This slideshow requires JavaScript.

ASOS – skirt & espadrilles
MANGO – blouse
TOSCANIO – bag

l (2)

This slideshow requires JavaScript.

MANGO – bag
ASOS – flatforms
Levi’s – jeans

l (3)

This slideshow requires JavaScript.

ASOS – bag & pants

l (4)

This slideshow requires JavaScript.

ASTR the Label – blouse
ASOS – skirt
KENDALL&KYLIE – boots
TOSCANIO – bag

l

Udało mi się znaleźć dokładnie bardzo podobny plecak jaki Elle ma na zdjęciu w inspiracjach powyżej. Niestety jest on z amerykańskiej strony i pomimo tego, że jest dosyc tani, to musimy jeszcze liczyć się z cłem. Dlatego też znalazłam polski odpowiednik. 😉

This slideshow requires JavaScript.

Superga – sneakers
Topshop – jacket
TOSCANIO – backpack
IVY PARK/Revolve – sport bra

Soooo who’s next in Stylegraphy?

Love,Lynn

Zwykły wpis

Skomentuj

